lindilus.blogg.se

Arbetslöst liv

Kategori: Livets lilla gång

 
Idag är min första dag som arbetslös och som sig bör stod jag och hängde på låset hos Arbetsförmedlingen och fick den biten avklarad på 3 röda. Jag behöver inte ens gå på möten eller någonting för jag verkar självgående och har ett kontaktnät så arbetsförmedlingen är "egentligen inte till för såna som dig." Jaja, firade med att shoppa lite småpill på In&Finn. De har så mycket fint!
 
Firade vidare med min nu före detta chef genom att glida till Godisbolaget för att testa lite glasskulor. En stor fet våffla och 3 kulisar för bara 39 pix och massor av spännande och snarriga smaker att stoppa i glasshålan. Värt!
 
Men nu ni...nu ska jag fortsätta storstädningen av hemmet, som har ignorerats lite den senaste tiden. Disken hade stått så pass länge att jag var tvungen att knyta ett par leggings runt huvudet för att inte hulka sönder. Fräscht och så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: