lindilus.blogg.se

Jessie J

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Dagen började lite skevt på jobbet då jag är så ofantligt jävla trött på människor så att jag håller på att spy. Jag säger det igen, ge mig ett isolerat rum ett tag tack ! 
 
Sen fortsatte tråkigheterna  när ingen kunde följa med till Grönan för att kolla på Jessie J. Rickard hänkade på en stund för att käka och sippa några birka innan konserten och så smack kom vi precis när Jessie körde sound check på scenen. Jätteintressant att se faktiskt!!
 
Lagom till att bruttan drog igång var Pricken tvungen att åka hem och sussa . ..så där stod jag i ett hav av fjortisar och diggade alldeles ensam. Awkward japp! Jag är i alla fall ännu kärare i henne nu än vad jag var innan....hon är från en annan planet!

Kommentarer

  • cat säger:

    Tycker inte du är akward. Tkr du är stencool som kör fuck the world-attitude och ba går själv. Det är bra shit. :) heja dig.

    Svar: <3 =)
    Linda

    2015-05-29 | 06:29:32

Kommentera inlägget här: