lindilus.blogg.se

Mycket b-day

Kategori: Cheerleading

Igår var det min födelsedag. Den började på natten med att Månsan gick och vann Eurovision. Hejsan svejsan lixom! Vi tippade egen resultatlista och hejade  så hela hotellet fick skavsår i öronen.
 
På morgon var det bara upp och hoppa och kamma luggen riktigt duktig för det var tävla SM på schemat. Vi hade tre skadade på bänken och kände mest att vi var där för att visa upp så när vi fick en bronsmedalj blev vi så jäkla glada. Som vi har kämpat denna säsong. Det är helt sjukt! Min sista tävling med godaste gubbarna på världskartan. 
 
Och kämpa hårt var det en annan som oxå hade gjort. Min lilla Prickar var helt slutkörd när jag kom hem. Han hade slitit och fixat så att det skulle bli färdigt till min födelsedag. Så fint!! Vi bara satt där och glodde vid köksbordet i typ en timme för att det är så awesomeness. Det är tamejfan så att broccolin dansar lambada i kylskåpet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: