lindilus.blogg.se

Svullarfredag!

Kategori: Partaj

Igår var det en sån bra dag full med svullande!
 
Den började med den lyxiga fredagsfrullen på jobbet där jag bland annat drog till med en croissant med nutella.  
 
Dagen fortsatte i fredagsanda då vi på vår avdelning klarade ett jätteviktigt mål vi har haft i 10 dagar. Utefter hur bra man klarade att hjälpa till med målet fick man en extra bonus lönen och det gick jättebra för mig!!! Hela CR-avdelningen samlades för att fira med bubbel och blommor. 
 
Efter jobbet fick jag äntligen återse min käraste Fnatten,  som jag inte sett på 3 veckor. Det blev tapas middag på Aqui följt av en liten klunkarstund på en ytterst märklig barkiosk i gamla stan. Så mys att få babbla strunt och trycka käften full. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: