lindilus.blogg.se

7 år efter inflytt

Kategori: Hus&Hem

Titt ut i stugan alla 2 som fortfarande tittar in här lite då och då. Gissar att syrr är en av de tappra själarna, haha!
 
Då jag precis börjat läsa medieateknik och ska lära mig allehanda webbproduktion så kom jag att tänka på denna antika klenod på webben och kände att jag kan ju inte ge upp det här lilla livsverket riktigt än. Skrattar högt varenda gång jag läser inlägg från livets lilla gång. Helt frisk är jag nog inte!
 
Idag för exakt 7 år sedan flyttade vi in här i lägenheten. Den blev våran den 4e januari 2010, men Rickard ville inte lämna mammas trygga makaroner förrän den 22a. Nu 7 år senare är vi äntligen i full färd med att renovera det sista rummet, hallen. Sen är varenda liten vrå tillpiffad efter eget behag. Blir både nostalgisk och smått spyfärdig när jag kollar på bilderna från när vi flyttade in. Alltså färgerna??!?!?!??!? #hjälp
 
Gamla badrummet är det enda jag saknar. <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: