lindilus.blogg.se

Glädjeskriken är påväg tillbax

Kategori: Gymnasietiden

Jesus, hur har ni orkat med livet utan mina fina inlägg i hela 2 dagar?? OFATTBART! ;)

Va på en liten hockeymatch och tittade på älsklingsgrisen Martin. Lövel moment inträffade..Nakensötis i samma lag. Me like a lot! Va ju bara tvungen att skicka lite sms till Skins och Cas och retas lite. Mihiii..vackert!

Jobbat på PB igår och idag. Det går som en oljad dunvante med extra resårband. Idag särciellt. Blev fett glad ett tag (stod och studsade upp och ner för mig själv). Det va en som sa till mig: Man blir glad av att se dig...du är så glad! :D Han hade dessutom en asafin tröja som va ny, lite halvt weird och alternativ på samma gång. Så det så!

Träffade Cäsillus igår.. hon va mör som en maräng, men lika vacker som den dagen för nästan 18 år sedan då hon låg mosad under ett traktordäck. You make me happy älsker. LOML 4-evvah! Måste tillägga att vi åt gula hallon..det va mystiskt!


Nu är rummet städat.. men kolla inte i skåp, lådor och under sängen och sånt. Do NOT go in there! Lixom hej vad heter du ens som orkar städa jätteordentligt när det är tisdag och alla luktar hej.

Nej nu får det va bra.. måste duscha tror jag. Känner mig som en 300 kg:s stinkbomb. Ha en bra dag!
 
 
 
Kommentarer:

 Jag såg Fakejones bruhur i söndags i alla fall.. nästan bra :) 
Skrivet av Sannilu den 14 augusti, 2007 kl. 2
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: