lindilus.blogg.se

Förtrollade mandariner

Kategori: Gymnasietiden

2 kg mandariner 30, hej!

Igår va jag i skolan för att hämta en bok. Allt tack vare kära Viveka som gav oss läxa över lovet. Är det ens lagligt? Borde inte vara! Jag fick iaf världens största jävla ångest av att kliva in på äckelstället även om det va helt tyst och inga lärare syntes till. Fyfan för att behöva gå dit igen efter lovet!

Idag lyckades jag och Cas äntligen få våra väldeformerade arslen ur sängarna (dock något senare än planerat) och guppade in som 2 söta segelbåtar in till staden. Där proppade vi i oss lite MoonWooker och sen gluttade vi på förtrollad. Ganska mkt konstig film, men den hade sina små söta moments måste jag säga. Prins Edward va ju bara för snajdig!

Blev ytterst bekymrad över pojken brevid mig. Hans päron dumpade av honom vid bion och sa: Jaha, vart kmr du ut någonstans då..ok då hämtar vi dig där. Sen satt han där helt själv och åt sina små Ahlgrens bilar. Är det svårt att sitta nån timme eller 2 med sitt barn på en biograf. Det hade dom väl räknat med när dom skaffade skiten??? Uuuusch!

Jahapp..då sitte man här vid datorn igen som en annan nunna. Kuuuuul.. känns nästan som att man vänder sig automatiskt. Man vill ju antingen vara bak eller fram. Right Casmor!?! :lol:
 
 
 
Kommentarer:

 musig dag ^^, jag har glömt vad jag pratade om det där med vända sig om. d\\\'you remember löve? 
Skrivet av cas den 29 december, 2007 kl. 01:48 #
 

 Killen i filmen gjorde fett hög sidovolt. Du sa då att du försökt göra sidovolt på studsisen, men inte fatta hur fan det går till eftersom man lixom vill vända sig rätt..antingen bak eller fram. Aight?? 
Skrivet av Linda den 29 december, 2007 kl. 01:50 #
 

 låter spännnänd!! 
Skrivet av cathy patty! den 29 december, 2007 kl. 15:29 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: