lindilus.blogg.se

Gott nytt år!

Kategori: Gymnasietiden

Holabandola!

Gick upp mkt tidigt idag = kl. 12! Åkte och handlade lite med mor eftersom jag inte hade nåt kuligt att sätta på min julfläbbiga kropp. :lol: Blev så himla glad i ögat, för jag hittade 2 apafina koftor och ett linne som jag ska ha idag. Inte för att jag vet riktigt vad jag ska göra än, men jag håller på att fixa det i denna stund. Stor lycka över de fina små klädena iaf. Träffade även en liten glad Niklas i centrum. Han har btw sett Step Up = status :lol:

Raffsade fram min gamla slangordbok igår för att kolla upp ett ord. Såklart började jag kolla på massa annat istället.. typ holabandolabrud = snygging typ. Helt sjukt roliga grejor jag ska börja säga..lr va tycker ni mina små mumspojkar??

Vill egentligen inte att det ska bli nytt år. Iofs ser siffrorna 2008 fett vackra ut, men 2007 har vart så himla roligt. Helt klart det bästa året hittills i livet. Hoppas 2008 oxå blev holabandolakul! Men gott år på er alla kalaspinglor och god fortsättning som alla tycks vilja säga nu i dessa dagar. Svejs!
 
 
 
Kommentarer:

 Såklart det ska bli 2008!!! :D Annars blir jag aldrig 18 år. XD Gott Nytt år! 
Skrivet av Kinesen den 31 december, 2007 kl. 16:22 #
 

 Haha Kinesen.. haha.. underbart! Du har lite rätt Homis..det blir fint när du blir lite större och smartare. Gott nytt! 
Skrivet av Linda den 31 december, 2007 kl. 17:21 #
 

 Jag saknar de också, men det är bara 6 dagar kvar sen blir det skoj på bussen. Du vet om att det är därför jag går på cheerleadingen, bara för att vi har så kul på bussen. Kram Patrick 
Skrivet av Patrick den 31 december, 2007 kl. 18:52 #
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: