lindilus.blogg.se

Kasbah memories

Kategori: Gymnasietiden

Hallå.. vaknade precis och jag känner mig alltid så jävla äcklig när jag går upp såhär sent. Uffo!

Igår hade vi väldans trevligt iaf tycker jag själv. Vi begav oss från Skinny till Nivå 22 där vi gulligt nog träffade på Kviken och Anneli. Satt med dom och betuttade oss ett tag. Sen rumlade vi vidare till Claras. Letade desperat efter den gula korvkiosken..not.. snarare efter ett ställe att pissa på. Vi träffade på en märklig man som uppenbart tyckte om att man såg när han pissetrissade. Äckel!
Sen iaf så skuttade vi in på Claras och dansade brallorna av oss. Kasbah-trion är fan det roligaste.. dumdiduuu! Discover:ade massa people från vår skola, de flesta väääldigt lövel.

På hemvägen satt jag bakom 2 killar som enbart babblade om hur de skulle sätta på de 2 brudar, från Tyresö skola btw, som de hade bekantat sig med under kvällens lilla gång. Asså, jävla störbarn! Ville bara slå dom i fejjan..sitta och göra upp planer och taktiker. Aaah va töntigt!

Jaja..kan ju inte berätta som mycket om dagens händelser eftersom jag har sovit hela dagen. :lol: Tänkte städa mitt rum lite eftersom jag inte städade där sedan...igår! Jag suger på att hålla det städat. Det ligger redan MASSA skit på golvet och bordet. Jag får krupp på mig själv! Det är helt enkelt klet och mög...

Svejs!
 
 
 
Kommentarer:

 Kasbah memories indeed. Helt underbar lövli kväll! Du dansade med han från stranden i sommras, det är fan respekt! Inte lukta usch..lukta hej! <3 Bob 
Skrivet av Skins den 22 december, 2007 kl. 16:52 #
 

 (SVAR) Hehe, du är så snäll =P 
Skrivet av Patrick den 22 december, 2007 kl. 17:02 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: