lindilus.blogg.se

Överlevde vi?

Kategori: Gymnasietiden

Usch!


Mår inte bra nånstans efter igår. Anders lilla namnsdagspartaj va lika speciellt som alla sammankomster i den mystiska, och samtidigt snuskiga, stugan. Självlysande armband svischade runt överallt och chokladsås smetades runt på mer än ett ställe. Såg ut som om vi kastat runt bajs. Hade även en del i håret. Vi kämpade oss hem från den lilla hålan Tungelsta, jag i endast leggings och cheer-shorts eftersom mina byxor va totalt jätteblöta efter en del, vi kan kalla det, friluftsaktiviteter i natten.

Funderar på om det verkligen bara är tungelsta-besöket som får mig att må dåligt. Mådde ganska illa redan under träningen igår. Va allmänt borta i huvvet då också. Jag tror fan jag skyller på vinterkräksjukan. Vill bara gå och lägga mig, men nu ska jag göra filosofin hade jag tänkt. Mår ännu mer illa när jag tänker på den.

Har blivit inspirerad av en del andra att skriva upp de följande veckornas helvete. Checka in den ångestbildande listan:

3/12 Cambridge-prov Listening
4/12 Inlämning av filosofi-arbetet, prov i naturkunskap + spanskaläxa
5/12 Lämna in jämförelse mellan japan och kina på historian. (skulle vart klar i måndags) + Den andra historiauppgiften om Gandhi-filmen. När ska den va inne?
6/12 Idrottsplanering inlämnad
8/12 Extraträning med småungarna
9/12 Tyresö trup cup, samling kl. 6
12/12 Cambridge slutprov hela dagen
14/12 Muntligt nationellt prov i svenska b
16/12 Hemtenta i religion
?? 4 st mindre spanska-arbeten skulle vart inne denna termin. Jag har lämnat 1

"Bara" 18 dagar till avslutningen nu.
 
 
 
Kommentarer:


 Jag överlevde inte någonstans, det är bara min ande som är kvar och hemsöker.. 
Skrivet av Skins den 01 december, 2007 kl. 19:45 #
 

 maha, jag kom på listan^^ Min stortå gör hon tjejer! 
Skrivet av larree den 01 december, 2007 kl. 20:50 #
 

 gör ont * 
Skrivet av larree den 01 december, 2007 kl. 20:52 #
 

 vad hemskt! :/ Mycket att göra. men stå ut en liten stund till. För snart är det jullov. :D Hejar på dig. :P 
Skrivet av Kinesen den 01 december, 2007 kl. 21:29 #
 

 Thanks Homis :P Har skrivit nästan en hel sida på filosofin nu..känner mig rätt nöjd faktiskt. Flumma är ju ganska mkt min grej :D 
Skrivet av Linda den 01 december, 2007 kl. 21:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: