lindilus.blogg.se

Låten tillägnad Kasbah

Kategori: Gymnasietiden

Asså denna låt! När den kommer vill man ju bara shake:a benen av sig. I den här finns inte Pamela Anderson-biten med så jag klistrar in lite lyrics. Så jävla bäst låt..har lyssnat på den hela dagen och deppat. Min hals känns som ett getingbo med 700 liter saltsyra och shit.

//Your body ain\'t Pamela Anderson,
Its a struggle just to get you in the caravan,
But listen baby girl,
Before I let you lose a pound I\'ll buy a bigger car,
So listen baby girl,
I love you just the way you are, the way you are//


Dock too close for comfort som spelas just nu. Haha en riktig bölarlåt!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Sluta deppa börja steppa! Ställ dig i bostadskön som jag sa!!! Tråkigt att du inte kunde komma hit o blutta idag, jag e ensam hela helgen, visserligen jobbar jag juh men... bajs bajs i luttan! piuss! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 27 juli, 2007 kl. 12:07 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: