lindilus.blogg.se

SUUG MIN RÖV!

Kategori: Gymnasietiden

Här kommer ett helt jävla meningslöst inlägg som matchar den här meningslösa dagen. Har suttit med historiaboken framför mig i massa timmar, men har inte gjort ett piss.

Blev Vip-medlem på McFly-official idag..massa snuttiga bilder så att jag kan dreggla sönder tangentbordet.

Det luktar tonfisk i hela huset och datorn är fett seg även fast jag städade den igår. Rensade den på massa musik och bilder. Lyssnade på millions of låter..då saknade jag min Mp3.

Nej nu måste jag göra det här skiten. Annars kommer det bara ligga här och se ångest-äckligt ut på databordet. Lev väl alla barnmatsburkar!
 
 
 
Kommentarer:

 Det kommer säkert gå bra med historia uppgiften. Lycka till! =) Jag hejar på dig. xP 
Skrivet av Ho-Man den 02 juni, 2007 kl. 00:33 #
 

 LABE, DU E MIN ÖGONSTEN, LABE DU HAR SÅ GOSIGA BEN.. HAHAHHHA! MINNS DU?? TINA, DU LUKTAR RUTTEN BLOMKÅL. MOHAHAHHAHA! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 02 juni, 2007 kl. 16:55 #
 

 DU! Vi kanske ses ikväll, om ja rör på mitt arsle snart. hehe.... Kramis lilla hallonstrumpa! 
Skrivet av Alina den 02 juni, 2007 kl. 18:37 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: