lindilus.blogg.se

Ceeepee-dag

Kategori: Gymnasietiden

Mongodag! Den 300 år gamla kärringen dampade på Cas.. usch! Sen äckel-lektioner och två prov. Sen bara för att göra dagen ännu lite roligare är det extraträning ikväll. Hoppas det går hejhoj. Det underbaraste skulle ju vara om jag välte med cykeln och fick övernatta i ett dike fullt med klet och mög. Därför fundar jag jävligt mkt på att baka en kaka.. men det kanske inte går för sig

//When everything is going wrong
and things are just a little strange
It's been so long now
You've forgotten how to smile.
And overhead the skies are clear
But it still seems to rain on you,
And your only friends all have
better things to do.

When you're down and lost
and you need a helping hand
When you're down and lost
along the way,
Oh, just tell yourself
I, I'll be OK//


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Imorn bitti åks det till Lillsved på trampettkurs..både lördag o söndag. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha med mig.. gummianka verkar ju lite överdrivet, men kanske ett par uppblåsbara gympadojs..jag får fundera vidare på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: