lindilus.blogg.se

Cheer Elite

Kategori: Gymnasietiden

Grattis till Cäs-mama som kom 2:a på DM. Bästaste sötingen + fätt säxy! Lite var ju turfluffets förtjänst oxå ;) Men iaf är Cäs dagens snutt nr 1..me like a lot!

Jag råmojsade fram till ett bra place där Skins, Sänni och moi kunde sitta. Helt plötsligt dyker världens mest berömda afro upp: Fluffy came!!! Sen var jag tvungen att böla lite bara för att CASSANDRA ÄR SÅ JÄVLA BÄST!! (Fan va ont i halsen jag har)

Simhall imorn, men det skiter jag i just idag..för jag e glad glad glad för det var så slojseliskoj..trots den ENORMA träsmak som uppstod i min bak.

Sen måste jag ju nämna det ytterst vackra klippet på YouTube..wahhhaaa..Cas shake:ar loss på en stol.
Puss Caszn..you\'ve made my day!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • Bästa dagen ever!!! Cäz är vackrast, bäst och snuttigast! Inget kan få mig att må dåligt efter att ha sett Cässie Bässie shake:a loss. Puss på dig med Lindibin!

    Skrivet av Skins den 18 mars, 2007 kl. 20:05 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: