lindilus.blogg.se

Gos med mos!

Kategori: Gymnasietiden

Onsdagar = Fakejones-dagar, alltså ganska fina och innehållsrika moments! Det är en uuunderbar dag, solen skiiiner! Hallå Skuggan, är det du? Buskisarna från My little ponny är ju sötast i världen.

Ååååh fast jag har ännu sötare saker precis vid vårat staket. Två små bebisharar som ligger där och gosar mot varandra. Lyckligt moment i livet! Apsmå och jättepluttesöta..vill bara klämma på deras små öron och mosa upp dem i nyllet. Hoppas de är kvar imorn!



Sen satt jag på bruhuggan och solade, då kom små söta sothönor som man kunde mata lite. Söta små djur överallt! Jag såg tillome en Cascarus Fulus idag. Helt klart the cheeroff in my loft!

Och äntligen fick the mjölkfyllon of Stockholm åter igen möta sin gamle vän sugrörsmannen som idag var iklädd mörkrosa påskfjädrar och nån röd liten plastgrej mitt i pannan. Han är så vackert genialiskt genomtänkt. En av mina större idoler faktiskt.


Slut på Kane&Abel finally!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: