lindilus.blogg.se

Ge mig 15 spänn neuuu!!

Kategori: Gymnasietiden

Om jag hade skrivit för några minuter sen hade jag kunnat skriva idag, men nu är det igår. Igår var det skola igen och det sög lamatestikel. Tur att det var FakeJones-dag för annars hade jag inte orkad med Gandalf och alla andra luffare!

Skinny och jag åkte till orientaliska..jag råsov på bussen! Sen gick det inte att gå genom spärren med det tillknögglade busskortet så jag fick stå i kö. Då börjar kärringen tjaffsa om att sådär gör man minsann inte med kortet. Bajsa på dig tunnelbanegumma!
Trötta som 2 myggbitna flodhästar satt vi på T-banan påväg till le dans.
[quote]- Här skulle vi ha gått av...
- Aaaa...[/quote]
Så vi får byta för att jota tillbax. In i nästa tåg!
[quote]- Vi åker åt fel håll![/quote]
Hur lyckas man åka så jävla fel när man bara ska till dansen?? Herregutt!

Vi såg iaf vår underbara lilla uteliggare. Fast idag var han arg, men alltid lika underhållande!
[quote]- Det där jävla systembolaget är stängt! Jag behöver 15 spänn neuuu neuu NEUUUU!!!![/quote]

Imorn är det inga lektioner...bara nån utvärdering av franskoresan kl. 15.45. Weeehaaoo jag får sova!
 
 
 
 
 
Kommentarer:
 
  • Det är tack vare oss ettagluttare som du får din sovmorgon. Så ett stort tack till oss, tycker jag att du ska skriva. =P 

    Skrivet av Ho-Man den 03 maj, 2007 kl. 17:46 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: