lindilus.blogg.se

Grattis!

Kategori: Gymnasietiden

Nu är jag då 18 år..känns inte nån större skillnad. Kanske gått upp några kilo bara på allt skit jag tryckt i mig. Tack mamma och pappa för alla tårtor och sånt och tack alla för mina fina saker jag fått. I love you long time!

Dagen började med grattis från mamma på sängen (lät inte så bra). Upp o studsa, skala ägg och skära bröd. Jag va fett P! Sen åkte jag till skolan..sovmorgon hade jag dessutom...Homis va den första jag träffade. Vacker människa indeed. Jag fick fina ballonger med flodhästar på. Tack tack tack!

Sen fick jag stå och vänta megalänge med Sanna för att de andra jepparna höll på med nåt fuffens. Sannas vän med en uppstoppad fiskmås fiskmås gled förbi oxå. Finally fick jag gå till skåpern. Då såg jag det vackra affischen Cas, Skins och Sänno hade gjort till mig. Vackra bilder med McFly och oss. Jag var inklippt lite här och var. Den var verkligen jättefin. Blev så glad mina fina vänner!

Sen var det franskan..asså när Lasse sjöng födelsedagslåt för mig blev det ju nästan för bra. Guuud va söt, värsta underbara sångrösten. Haha, please do it again!

Sen åkte vi hem hit..till tristesspalatset. Lessen att mitt hem är sugit, men då förstår ni kanske varför jag är lite weird i bollen. :P Vi fick iaf svulla! Och Cas..jag har tagit tillbax rekordet på spelet igen nu.

Mina presenter:
En Tv till mitt rum (det blev så fint)
Step up (film med Channing Tatum)
Parfym
Kjol, 2 tröjor
Ballonger och hornys cornys
Affischen
Örhängen (sååå fina)
En blomma
En fågel som kvittrar när det blir för torrt i krukan
Presentkort i Farsta
Boken som Tin gjort med bilder från våra stora och små resor. Älska!
Karta över T-banans alla engelska stationer. Love!
McFly-tröja och pin. apfint
Massa saker att äta (always) Och en cider som var alkoholfrifull

Tack alla som grattat och gett mig fina saker.
 
 
 
Kommentarer:

 shaka booba loss.. alla i stacken!! Du glömde min film?? hahhaha! Den va väl den bästa presenten. mohahhaaa! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 26 maj, 2007 kl. 08:30 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: