lindilus.blogg.se

Summa satmara!

Kategori: Gymnasietiden

Måste ju bara skriva en liten summa satmara av dagarna jag inte skriverat om.

Lördagen:
På morgonen åkte några av tha sveediss people med till skolan för att gå på engelska-lektion. Shit va dom sög alltså, helt sjukt va vi ägde dom haha! Nej men laptop det är svåra grejor!
Sen åkte vi till Disneyland...de andra mupparna åkte runt medan jag satt och degade. Såklart stötte jag på en vidrig unge (varför alltid jag) kastade jord på mina skor och sparkade på Homis värra. Sen gjorde hon även något annat supersnuskigt som jag inte tänker skriva..hihiii!
Sen var det väldigt lövel att slita ner rosa och lila glitterband från träden. Man var iofs tvungen att stå i rabatten, men det var det värt. Skinny fick ett blått! På hemvägen (som tog ett år) satt jag på tåget med min fransooosa och hennes granne. Jag hade värsta fnissanfallet så dom undrade nog vafan som pågick. Sen märker vi på stationen att Kvik och Skins har suttit i en annan vagn på tåget. Orka sånt!! Middagen var helt jättehemsk, en biff som det rann blod ur! Jag höll på att dö, men jag är ju så satans dum i huvve att jag inte kan säga nåt. Sen packade jag värran...och till min stora lycka (inte) fick jag en burk nutella, och en flarra vin till mina parents.

Söndag:
Adjö till mongohundarna och familjen och iväg till skolan. Alla skulle in till Paris, men ingen av de franska människorna ville det så det blev bara svenskarna. Fett skönt! Elaura sa att jag fick komma tillbax när jag ville. Hehe..näää tack!
Inne i Paris åkte vi till nån marknad där vi jotade runt lite på jakt efter den rätta hallonsaften. Sen åkte vi till Notre-Dame och såg de små söta stenfigurerna som är med i filmen. Priceless! Kvik, Skin och jag lubbade runt och gluttade lite och köpte fina speglar och lite kort. The grabs orkade inte med det och åkte i förväg. Vi tre vandrade runt på jakt efter en Metro och träffade bla. en trevlig brasilianare, några äckel som fotade oss genom bilrutan och en underbar liten ventil i marken som blåste runt sådär supertrevligt!
Vi kom iaf fram till the place där vi skulle träffas. Vi satt på marken och väntade på ilarna. Marcus rullade runt lite på marken och vi sjöng Jason Mraz. Det var ett fint moment! Sen kom bilarna som skulle ta oss till flyget. Jag fick sitta längst fram med den franska rektorn. Jag fick underhålla mig själv och det gick ganska bra!
På flygplatsen tog Marcus fram sina bollar....och jonglerade lite! Vi åt Express Menu och bråkade om passfoton XD
I väntan på flyget böjde vi Homis ögonfransar och försökte måla dem, men det gick inte så super direkt. Hahah! Eftersom inte personalen ville säga vilken gate det skulle bli försökte jag flöörrta med en gammal gubbe, men han va inte så glad på mina frågor. Så jag och Homis gick och satte oss vid gate c när alla andra stod i B. Sen började folk gå in i B, trodde jag, så vi ställde oss längst bak i kön. Men när vi kom fram så var det helt plötsligt C iaf. Jag fattar fortfarande inte!
På planet blev Homis lite sur på mig. Har absolut ingen aning om varför, lalalala, men han bankade på bordet så att hans vatten spilldes ut. Den där killen är alldeles för arg av sig. (Du vet att jag retas) Sen bussen hem och slut på resan. Det var roligare än jag trodde det skulle bli! Kommer dock inte sakna KB och The Big M och deras snuskerier! Heh!

Måndag: Valborg firades med att plugga järnet på morgonen. Franska och spanska som e så mysigt lixom. Fast på kvällen var jag, Skinny, Marcus och Homis med varandra. Vi var hemma hos Hom och bla gluttade på en film på världens minstaste och sötaste kines. Så jävla snuttigast! Dock tappade jag mitt busskort sen...inte så nice, men obladi oblada life goes on bra!

(det kommer bilder från france lite senare)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: