lindilus.blogg.se

Hemma <3

Kategori: Gymnasietiden

Hej alla barn nu blir det barnprogram...

Hann inte riktigt klart med pluggande av NK igår så jag gjorde inte provet idag. Tur att historian blev insälld oxå..då kunde jag ju skutta hem. Sitter här med 2 vårrullar när de andra stackarna samtidigt sitter i den där äckliga byggnade n och skriver prov.

Ska dock plugga en del hade jag tänkt.. får se hur det blir med den saken. Lite spanska dikter blir det nog iaf..loooool.

Ikväll är det träning i Torvalla igen. Jipiiiiejeeeej! Cas kmr säkert vara ond som vanligt, men vafan... hon har ju en söt bakdel så det löser sig.

Måste vattna mina blommor oxå... typ 3 st har dött. Har iofs typ 7 kvar, men dom kanske behöver en liten återställare.
 
 
 
Kommentarer:

 you\\\'re beautiness i sin fasta form. vad händer i stugan, man? 
Skrivet av cas den 24 november, 2007 kl. 16:08 #
 

 I stugan..jadu.. jag försöker slå allas rekord på facebook-spelen. Sånt är inte bra för mig..jag siter tills jag klarar det. Geek 
Skrivet av Linda den 24 november, 2007 kl. 16:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: