lindilus.blogg.se

Svart plåtask

Kategori: Gymnasietiden

Vad är det för usch! Det mesta är usch... Va feting otrevlig mot Viveka på spanskan idag. Men seriöst så har jag bara blivit sämre på spanska sen jag började i den där jävla kukskolan. Känns så onödigt och sitta där med en oduglig person som jag hatar.

Hade dock lite kul på CAE när jag och Cas skulle göra speaking-grejen. Cas va intervjuare och ja va de 2 som skulle svara. Växlade mellan att vara Beda och Bingrid, diskuterade med mig sj\'lv, använde olika röstlägen osv. Vi fnissade som kastanjer i Bahamas. Koncentrationen förhöjdes ju inte direkt när Fat-Lip med anhang gjorde oss sällskap i mediateket. Groteskt jävla ful.. svårt att fatta det även fast jag vet att hon är på riktigt. Eller är hon??

Träningen efter school va värre en vanligt. VISSA ungjävlar ser det som sin högsta uppgift i livet att psyka mig så mkt de kan. Lägga sig ner och garva mitt i ett varv med ström, göra så fult de bara kan, rycka mig i håret, stå och viska om mig och fnissa. Småflickor..sånt där höll jag på med för typ 8 år sen..om jag ens gjorde det då. Har jävligt svårt att föreställa mig. Längtar så tills jag slipper er små djävlar!

Efter träningen går jag till bussen och ser den komma när jag är rätt långt bort. Springer som en tårta och är några meter ifrån dörren när bussjäveln åker. Orka vänta in mig bara för att få åka ifrån mig..plus att bussjäveln åker 11 över när den ska åka 12 över. Jag blir så jävla arg!! Jag undrar om chaufförerna får gå nån kurs i hur man kan va så ond som möjligt. - Vänta tills en springande människa kommit precis i linje med backspegeln, då trycker ni gasen i botten.

Jamen det va ju mkt kul som hände idag. Inte fick man nåt matpaket av Skinny heller den jäveln. Inte konstigt att en viss person hängde på halv stång. Torrt ollon frågetecken
 
 
 
Kommentarer:

 Fan jag glömde! Inte helt okej av mig, men jag lovar att du får extra im. Då har det hunnit möra till sig lite också.. Remember, you are the force babe =) <3 
Skrivet av Skins den 06 november, 2007 kl. 23:02 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: