lindilus.blogg.se

La bamba!!

Kategori: Gymnasietiden

Jag lyckades.. 3 inlägg på en dag. Inget liv menar vissa.. en lag enligt Larre och henne lyssnar jag på...IBLAND!

Dansar lite improviserad salsa här mellan tangenttrycken. Har hittat ett antal lövel låtar som man bara måste fluffa runt till. Lägger upp en där nere.

Pratade med Homis på msn idag. Va fett länge sen! Inte bra det eftersom han är min psykolog online..
//Blunda, räkna till 10 och tänk på din favvokines//

Längtar till le träning på fredag. Vi ska köra till musik..blir intressant. Weey, nu när jag tänker på det längtar jag asmkt. Annat kul är de nya randiga brallorna i millions of glada färger. Har även införskaffat new beeages så ni slipper klaga på att mina är för små. Det ni!
Nu ska jag steka korv till en tomte gjord av kottar!

Lyssna på 1:21..helt jävla juicy, groovy and wonderbart
 
 
 
Kommentarer:

 happie larrie! Är skins glad nu? jag är mkt stolt över dig för att du lyssnar så på dina allra finaste larree :D som du för övrigt ALLTID gör ;D Nu blev jag very happie larrie för en viss söt person loggade in på msn, fast han har ju dissat mig sen typ i april men ändååååå^^ 
Skrivet av larree numera HL & inte BL :/ den 24 oktober, 2007 kl. 20:40 #
 

 Jag är överlycklig! Lätt den bästa dagen i mitt liv, eller nåt sånt ;) Lindilus är söt! (Det är Bolin också, hah!) 
Skrivet av Skins den 24 oktober, 2007 kl. 20:44 #
 

 Tänk den dagen när jag kan skriva 3. Never gonna happen.... Den där kinesen är faktiskt ganska söt måste jag säga. Men nu ska jag proppa in La bamba på mp3n.. me like alot! 
Skrivet av Sannilu den 25 oktober, 2007 kl. 18:15 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: