lindilus.blogg.se

Soffor <3

Kategori: Gymnasietiden

Syntax error 501. Så skulle det ju kunnat se ut, men nu gör det inte det.

Efter Skinnys och mitt krångel hemma hos henne i går och en underhållande stund med Channing Tatum och låtsaspruttisar (flrjkfhh for Skinny) pallrade vi oss hem till Cas där vi satt bakom en bod ett tag. Hehe nä va??

Hos Casemor trängde vi ihop oss i sängen och gluttade på le ordenateur. Sen blev jag utkickad och fick ligga själv i soffan med lite halvt märklig färg. Jag har kommit på att jag verkligen gillar att sova över i soffor. Skinnys soffa är min favvis än så länge. Vi somnade iaf in till det underbara ljudet av Greveholm avsnitt 24. Geeklords!

Denna morgon firade vi med lite Vofels and such klet. Made the morning shine as a belly dancer with butter on the belly. Efter denna fina öppning guppade jag hem till Tinis. Mojsade med Jenca, glutta på lite telli och smocksi lite. Hon hade fått ett mkt fint plagg av Jens mamma. Eeeeh inte för att nån på denna jord fattar hur man sätter på sig det, men mm gillar man döda skator så är det ju bra.

När vi nu har talat grundligt om soffor ska jag lägga till att vi har en ny ute i vardagsrummet. Stor och..eh..blå tror jag den är. Blev riktigt nice, känns som jullafton därute. Ganska weird faktiskt! Todelooo!
 
 
 
Kommentarer:

 Du kan va bod <3 
Skrivet av Skins den 30 oktober, 2007 kl. 21:56 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: