lindilus.blogg.se

Flyttit lixom..wii

Kategori: Gymnasietiden

Har ju inte skrivit på år och dagar..eller iaf några dagar. Bor hos Martin denna week..parents är på Kreta. Idag köpte jag lite Proviva..haha. Kul kul. Nu sitter jag själv och tänkte skriva den satans krönikan. Alla e på träning så det är lite lonely. Dock Hey there Delilah att trösta mig med.

Skolan idag: Ingen Cassansdra :| = exem. Jag skrattade dock på rätt bra iaf precis som vanligt. Skinny hörde mig ända från expeditionen när hon stod vid skåpen. ME LIKE IT A LOT. :lol:
Jag vill oxå leva drömvärld när jag blir stor..med en man som heter Elvis. Love me tender..... XD

Nä nu får jag fan sätta igång med krönikan annars får jag vårtor på näsan. Tänkte städa lite oxå..fuuuuuuuuuuuun.

Ha det kletit i bastun!

:D
 
 
 
Kommentarer:

 det var verkligen på tiden lindihop. me lööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööv u :$ 
Skrivet av jag äter bajs den 05 september, 2007 kl. 23:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: