lindilus.blogg.se

Pimpett i anus

Kategori: Gymnasietiden

Lite lessen i ögat känner jag. Lika plågsam dag som vanligt i skolan.. Cassandra piffade dock upp naturkunskapen genom att blanda ihop två vätskor och förstöra hela testet som vi hållt på med den här veckan. Björn såg inte, men han stod och mumlade att: Det verkar va nåt fel..hmm..det här va konstigt. Vred och skruvade på rattarna (inte sådana rattar ditt perversa yngel) tills han såg små mobbade celler flyta runt och inte göra nåt annat än att finnas till. Ungefär som jag.

Satt en del på golvet som vanligt. Folk verkar ha väldigt mkt emot att man sitter på golvet. Va glada förfan att det blir bänkar över till er jävla miffon!

Efter skolan bluttade jag hem till Martin och samlade ihop min 500-kilos hög med pryttlar (oj va vackert ord), städade lite och påbörjade min resa hemmåt. Mamsel kom och hämtade mig i bilen och allt va frid och fröjd ända tills jag klev innanför dörren här. Då blev jag arg som en skogspanda. Fick så mkt damp av stället att jag sparkade i golvet = ont i vänster fot i cirkus-sådär en 10 min.

För att dämpa den enorma ångesten cyklade jag iväg till Vivo för att köpa kanel till min mor. Det hjälpte lite. :lol:

Igår hämtade jag min mobil som vart på lagning pga batteri-helvetet. Så glad att ha skönheten tillbax, men idag blev jag lessnare än lessnast när jag upptäckte att alla mina bilder, allting va borta. FATTA ATT BILDEN PÅ MIN SNIGEL ÄR BORTA!!! Jag älskade den där snigelbilden mer än min fasters lillfinger. Massa andra minnesvärda bilder oxå. Som Cas & jag på cafét, Tin och jag på pressis och framförallt bilden då Cas har en jordnöt innaför sin sporttopp. Åhh..börjar fan nästan böla. Livet är inte helt ok!

ÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST!
 
 
Kommentarer:

 ursäkta, sånt där borde va olagligt. att sno någons bilder sådär.. FY FAN VA LÅGT! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 08 september, 2007 kl. 01:25 #
 

 inte undra på att det regnade igår på kvällen/natten. det var för att du var lessen. :( bli inte lessen...för då får vi bara en massa regn. vi vill ha sol! :D 
Skrivet av Ho-Man den 08 september, 2007 kl. 19:11 #
 

 Me know.. det är lågt som en stortås gradtal. Duv e allt lite snutt Homis-ponken! 
Skrivet av Linda den 08 september, 2007 kl. 20:48 #
 

 När min katt dog grät jag.. sen gick det över. 
Skrivet av Jeff den 10 september, 2007 kl. 19:58 #
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: