lindilus.blogg.se

Frihet

Kategori: Gymnasietiden

Ögonen flödar över av trötthet efter natten avsked av italien. Efter att ha suttit på Kök&Bar hela kvällen och kollat på fotboll och vidrig otrohet skuttade vi hem. Daniele fick lite godis och en osthyvel as a present. Om jag hade haft en egen osthyvel hade jag tagit livet av mig med den då vi va tvugna att gå upp kl.3 igen och åka till skolan...MITT I NATTEN! Tog ett jävla tag att säga hejdå till alla, lr det kändes iaf så eftesrom jag bara ville att de skulle dra fort. Det var svårt att se lessen ut i ögat när man bara kände hur jävla skönt det va när bussjäveln försvann ur sikte. FREEEEEEEDOM!!!

Nu sitter jag på engelskan och försöker tolka en helt sjukt vidrig text om Vita elefanter. Hemingway kan inte ha vart nån vidare rolig typ om hans intresse i livet va att skriva sånt här piss. Datarummet är som vanligt lika lökigt som jag och Cas efter dagens buggturer på idrotten. Kan ju lova att det var mer än bara en valk som svängde i takt till dansbandsmusiken.

Dingadingading here goes my hero..dingadingading I don\'t know!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: