lindilus.blogg.se

Sobreviví

Kategori: Gymnasietiden

Holabandoooola!!

Jag överlevde de 2 km på en helt ok tid oxå.. trodde att mina lungor skulle lämna landet ett tag där, men jag knep ihop låren och tänkte på mjukglass. Måste även få skryta om att jag körde stillstående flickis + rondat flickis helt med egna små händer och fötter. Kändes som en riktigt fin mandarin runt juletid. Även Patte va duttig i ögat och studsade runt som en galen gråsparv. Han ska oxå börja träna med senior A nu och det e nice nice nice. T.ex. slipper jag sitta ensam på bussen hem. Me are kind of happy!

Dock inte över idrottsuppgiften.. vet lixom att jag inte gjort riktigt som man ska och jag har typ hälften kvar, men bara man lämnar in nåt så kanske Gud ser att man e en saftig liten prilla som han vill belöna med sitt finaste guld. Men nu har det svävat ut lite för mkt här så vi får väl ta och plugga istället.

Lycka till alla prilliga sillar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: