lindilus.blogg.se

We are the lovers

Kategori: Gymnasietiden

Jahaja.. brist på inlägg ser jag..IKKE BRA!! Men jag har ju varit så oerhört upptagen med att titta på Rocky 1,2,3 och 4. (suck!!!) Nästa gång väljer jag film..for real. Blutta iaf ner till Trinntorp och åt, iofs under stora ångestpåfrestningar, men har man stortår så har man. Vet inte riktigt alls vafan jag filosoferar om nu, men det va dock jävlarns vackert när Rickard spelade Heart never lies för mig på le guitar. Hej hoj tår i ögat frågetecken

Jag känner mig som en sliten kamel och tänker av nån äcklig anledning på läxor och brist av pengar. Kanske kan träningen ge denna dag en skvätt syréndoftande sköljmedel. Pandamammor och stångsparris! Söndagar borde inte få finnas.. en saffransbulle kan ju lixom inte mäta sig med ett wienerbröd från Bohuslän. Eller va säger du Blenda??

Nu ska jag badda pannan med urin från nyckelpigor. Har hört att det ska va bra för den sociala kompetensen. Tjoppi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: