lindilus.blogg.se

Cheerhelg och peppriga kakor

Kategori: Livets lilla gång

Göta Petter säger jag bara!!!

Helgen är över och med den 2 kvällar med laget, 1 uppvisning och diverse julfix. Först ut va lagkvällen hemma hos Schylert. Till större delen va detta en lugnare tillställning med undantag för de smarriga hemlisarna som fick se dagens ljus. Mindre lugnt va det dock hemma hos Caszn efter uppvisningen. Eftersom det enda sevärda på uppisen var Jessicas porrshow, var alla glada att den va över och firade friskt hos Cas. Friskast av alla firade nog Jojo som överraskade oss genom att vara en riiktig festprissa med buller och brak. - Se det som ett fyrverkeri! Det var även en upplevelse att se Maria fnissa loss som en nykär koala och när Maddes hår började brinna en aning klappade hörntänderna i takt av lycka. Vem bryr sig om att grannen kanske inte hade en så skön natt???

Dessvärre va det lite tyngre att gå upp imorse och bege sig till jobbet. Jag var faktiskt så trött och sur att jag i all min ilska kastade ett paket mackor på min medmänniska. Och väl på plats bakom kassan kom detta att bli en av de värsta dagarna på PB någonsin. (!!) Jag hatar stressade människor i juletid!!

Och om allt går skit va gör man då?? ...Bakar peppisar och slår in julklappar såklart. Kan säga att peppisarna blev, om möjligt, mer rustifika än vanligt. Skulle lätt kunna sälja dem för 9,90 styck. Det är nästan så att man gnäggar högt i all iver. Ungefär som när jag fick syn på min hårgärg efter färgningen som gick lite för mkt åt vänster. Jag är gul som en kyckling såhär när tomten kmr på återbesök.



Rösten före hästen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: