lindilus.blogg.se

Geeklords <3

Kategori: Livets lilla gång

Kör nu BrittMarie för faan! Här är det filmen Babel på g. Jag meddelar senare hur den ter sig...grafisk upplösning och ljudfragment och allt det där ni vet.

Om jag bodde i Tjeckoslovakien skulle jag heta Petjonkina Stroganoff. Jag skulle gå runt i min kissdoftande lägenhet iförd endast en grådaskig morgonrock och ett par malätna tofflor. Håret skulle vara risigt som en rökares lungor och i mungipan skulle jag självklart ha en cigg. Fast så ser ju faktiskt inte min vardag ut....

Däremot hade jag en konstig dröm om en kille i min gamla skola. Han va inlindad som en puppa och hade en skridsko på magen. Jag antar att detta betyder att jag saknar skolan. Crazy as it is, men fatta va kul det va att geeklorda varje dag. Skinny & Cas som bråkar om en KitKat, glutta på snuttar, såsa på golvet, gosa vid skåpet med samsam. Livet alltså!
Saknar er! =(
 
 
 
Kommentarer:


tjena L

Soft med ny blogg, men den borde kanske snyggas till lite, som färgen på kanterna, är det inte lite tråkigt med lumpen-gröna ramar, jag tror att det vorre coolare med lite 70-tals mönster på den mysiga gröna färgen.

Typ
http://www.styleroom.se/albums/view_max_image/4012

eller
http://bp2.blogger.com/_IFOD9-RzQXQ/R6Y3B23PUOI/AAAAAAAAAH0/UpHHC42zZ8s/s1600-h/20071106+120.jpg

// Mvh C

Skrivet av Cliff den 11 december, 2008 kl. 23:51 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: