lindilus.blogg.se

Boring!

Kategori: Gymnasietiden

Friterade halsmandlar och tända ljuslyktor i morgondimma.. ungenfär så känns det! Ibland är det vågor på havet..ibland inte. Varför blir man förkyld så fort man kmr till denna ort.. kan jag va allergisk mot mitt eget hem?? Svara svara!!!

Skolan va ju inte allt för underbar idag. Yoga på idrotten..lixom hallå! Yoga är inte sport nånstans..yoga är.. nåt annat trams. Lasseman va surare än fänkål på franskan och draken på engelskan va fan som en gammal ost med hål i. Fattar seriöst inte va hennes äckelproblem är. Bara för att vi äger henne antagligen! Eeeeh...
Fick iaf skjuts hem idag av Smootches, den tackar man för. :lol: Alltid nice att slippa släpa sig hem på hörntänderna från bussen.

Jaha joho..vad har hänt mer då?? Laddat upp bilder på bloggen as you see, vilket tog typ mången dagar och nätter. Har samtidigt studerat mången (?) McFly-filmer och bara insett ännu mer hur mkt jag måste se dom live. Såg en video när Harry bara har en trumpinne, men typ låtsas som ingenting och vevar på iaf. Underbar!

BAKOM!!
Nu får det va bra.. vi höres nån dag när solen lyser över bärplockarlandet!
 
 
 
Kommentarer:

 solen lyser aldrig i bärplockarlandet. det är lixom inte rätta klimatet!! fnipps fnopps! 
Skrivet av cathy patty! den 21 februari, 2008 kl. 23:49 #
 

 Jag sitter häruppe på steeenen och jag kan inte komma ner!!! 
Skrivet av Linda den 22 februari, 2008 kl. 17:12 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: