lindilus.blogg.se

BBQ

Kategori: Livets lilla gång

Grillning hos Larre igår kväll och det var myspys som vanligt. Jag agerade majsvakt och Larre allmän köksmästare. Även Patte var där och såklart var vi tvugna att bygga loss lite...efter att Patte trampat i hundbajs. :lol: Övriga närvarande, Kvik, Helena, Skin och Axl, förgyllde alla kvällen på sitt speciella sätt. Kvikmor var bartender för kvällen och tillredde Mojitos godare än godaste godis. Det fick oss att förbise hennes små krumsprång med Stenbacka.

Idager är det trött i byxan (eeeu) och känner att örsnibbarna behövs filas ner några centimeter. Utöver det är det bara lite packning kvar..ladda Mp3:n och lite sånt småtjaffs. Ska gå och sno hallon från grannen sen oxå..han e ju ändå aldrig där så va gör det om jag lägger på mig ett par kg extra på hans bekostnad??

Om vi inte skrivs mer innan jag åker så får alla ha en ypperligt välsmord vecka. Ät inte upp alla mina hallon och titta inte under min säng om du är allergiker. Riff och rutt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: