lindilus.blogg.se

Öde i ödlornas borg

Kategori: Livets lilla gång

Godmorgron alla glada svenskar. Iaf var det övervägande glatt i vårt läger igår även om Sverige förlorade matchen. Det var nog bara Axl som ville gå in på toan och skära lite runt handleder och andra könsdelar. För övrigt gästades Larre&Astrid av mig+Ricky, Kvikmor, Cas, Skin, Nippe och Sänhoe... en tapper skara utan större hjärnkapacitet. Vissa lyckades ändå spela kort med varandra och ibland kunde vi till och med föra enklare konversationer. Extra krydda på kvällen gav den lille spindeln som mystiskt kilade fram och tillbaka över golvet.

Just nu sitter jag i ett, till synes, öde hus. Idyllen förstörs dock lite av de snusande snarkningarna innefrån mitt rum. Dessa har även varit en av orsakerna till att jag i natt sovit på en madrass på golvet. Det var hur muse som helst faktiskt. Tror jag ska flytta ner på golvet permanent. Iofs blir det komplikationer vid eventuell dammsugning då, men jag gör ju aldrig det ändå så...kör i vind!

Idager ska jag förstans köra upp Ricky-Roo från sängen och sparka iväg honom till centrum så jag får vila tårkanalerna från hans vackra nuna. Blir lätt att man stirrar ihjäl sig annars.. :P Sen kommer Tin hit och firar Midsommar (jo vi vet att det är imorn). Kanske äter en och en annan potatis och poke:ar varandra med diverse gafflar och bestick.

Nu fick jag sms.. tjibahoa! Vi säss...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: