lindilus.blogg.se

Råris i halsen

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Hallå stugans alla hörn!

Har precis vaknat upp ur en smärre dvala i soffan här. Rickard ligger dessvärre kvar och snarkar så halsmandlarna ekar nånstans nere i djupet. Då får man väl roa sig så gott man kan tänker jag och sätter mig framför datorn såklart och förtär riskakor med pizzasmak. Det finns choklad här oxå, men det är ju dödsstraff på sånt så den ger jag fan i. Eyes on the price!

Oh helvete.. dags att ändar inlägget här!!! McFly har en ny singel..hur fan kan jag ha missat detta??!!??! One for the radio heter den. Måste lyssna in den ordentligt innan jag kan yttra mig vidare. HAPPY FACE då jag har väntat länge på detta! 
 
 
Kommentarer:

 underbar låt med ett enormt vackert skrik gjort av Danny Jones of course <3 och du... SNART ÅKER VI! 
Skrivet av casilduw den 30 juni, 2008 kl. 10:38 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: