lindilus.blogg.se

Dagen efter XD

Kategori: Gymnasietiden

Jaha..så.. nu har jag bearbetat ilskan lite över gårdagens DM. Underbart rättvis bedömning från alla hörn och kanter. Programmet gick iaf som en vårdans på rosenstänkta trollsländor, förutom en del smärre missar. Är fett proud över alla söta apisar. Asså det är så sjukt konstigt att man bara kan skratta åt det. Säger inte att de andra va bad or anything, men vi va fan inte sämst :lol: Bedöm själva på lagets lilla söta blogg:
DM 08 Senior B

Va så förbannad igår att pizzan inte ens smakade som den skulle. Åt lixom inte ens upp hela !!!!!!!! Fatta det alla som känner mig.. jag åt inte upp den!!!!!!!!!!!!! Så jävla usch va det hela. Chokladen jag fick av Tin smällde jag i mig iaf, med viss hjälp från andra Apes. <3

Åkte och besökte min käre lille vän Rickard när jag återhämtat mig från pizzan och den värsta ilskeattacken. Satt och gluttade på hans nya TV, som jag för övrigt ville döpa till Torleif. Det beviljades icke!

I avsaknad av träning idag (skulle icke ha bangat eftersom vi e så överlägset bäst :lol:) så har det inte hänt mkt. Skulle behöva göra lite filosofi och spanska osv, men jag känner att den högra tentakeln och mitt tredje ben inte riktigt sitter som de ska. Gluttar lite mer på filmerna från igår istället.

Lev väl!
 
 
 
Kommentarer:

 HAHA ;D yes, det gör vi :D:D:D 
Skrivet av Emma den 09 mars, 2008 kl. 18:49 #
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: