lindilus.blogg.se

Glad Påsk

Kategori: Gymnasietiden

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag kom in!! Dock råkade jag radera inlägget jag lyckats skriva. Balle va Gud alltid ska hålla på att bråka med vissa. Get a life!

Glad Påsk på alla iaf. Dock firade vår familjis igår när Tin och Jens va här och svullade som 2 bredbenta måsar. Mer än bara några hörn av tarmkanalen fick arbeta. Fick mina älskade ägghalvor, som fick tryckas ner med viss möda då jag innan maten hade ätit lite *host* för mkt godis. Fick även en urtjusig bytta med läppmojsigojs av Tin. Har överdoserat som en jonglerande jättepanda kan jag säga. Matchar ju bra till sminkningen jag fick igår..rödbrun tvättbjörn är rätta ordet!

Men bara för att man firade igår betyder ju ikke det att man inte kan äta godis idag oxå. Bjussade Rickard på en chokladhare och såklart råkade jag smaka bara lite av den oxå. Då får man väl ta och straffa sig.. why not städa rummet? Det behövs verkligen kan jag meddela. Shit Majbritt va det ser ut..förvånad att det inte börjad växa tussilago ur högarna på golvet.

Far har fått ryck och köpt en cykel.. han va bara tvungen att ha en sa han så han åkte och köpte en. Hmmm.. för mkt ägg???

Ta det lungt med hörntänderna nu alla goda gamar. Tänk på att choklad kan ge biverkande reflexer i tunntarmen. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: