lindilus.blogg.se

Gul måste oxå få va med ibland!!

Kategori: Gymnasietiden

Skönt att det tar 511 timmar att ta sig in. Börjar ruttna rejält på detta trams nu. Kan folk som jobbar på den här jävla blogmojen bara ta och göra sitt jobb!?! Slår vad om att de sitter och trycker i sig påskmunkar hela dagarna istället för att sköta sina små uppgifter. Död åt påskmunkarna!!

[quote]Dom suger i sig alla saft från stjälken.
Ungefär som att dricka en växtsmoothie[/quote]

Kom hem för en stund sen..va hos Rickard och muppade loss ordentligt. Har bla. kollat på Robocop. :lol: Sjukt mobbad film..blev dock enormt rädd att robotgubben skulle förfölja mig när jag gick på toa. Amen hallå!! Kuligast va mättheten på pizza då en viss hunk tryckt i sig 1,5 helt själv. - Jag ska fan inte äta pizza på...flera dagar!!

Imorn har då jag och Skinny planerat in en liten randej voo (ingen kommentar på stavningen tack!) Vi hade tänkt att baka en kaka och dela den med hela världen..eller inte!! Vi ska baka en fettokaka, svulla i oss den som 2 feltränade proffsbowlare och kolla på Mulan eftersom vi älskar den filmen lika mycket som vi skulle älska att knåda Ullas blöjbeklädda bakdel. (hmm??)
[quote]- Vad är det med dig?? Har du aldrig sett en pandahäst??[/quote]

//Vi seglar bland vikar och bland skär..det är så skönt när vinden bär och du e här. Följ med till solens strand...// Kör på sommarlåtar här även fast snödrivorna klämmer sig mot hustakets lårmuskler. Jiiiisus va lövli när man kan ligga och steka på bryggan och bli brun som en nerbajjad nakenhund. Vill ha sommar!!



Godnatt!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Hata hata hata hata att det inte funkar.. det går ju inte ens att kommentera normalt. Här hade jag ett fint inlägg om våffeldagen och Skinny\\\'s och mitt bak, men inte fan ska det funka och lägga upp det. Jag lackar på det här!! 
Skrivet av Linda den 25 mars, 2008 kl. 23:22 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: