lindilus.blogg.se

Sjuk =(

Kategori: Gymnasietiden

Livet alltså!
Nu känner Gud, lr vem fan det nu e, att det är mkt i skolan och roligt DM på lördag. Då ska Linda bli sjuk. Fan va underbart det känns.. som om 5 lastbilar kört över mig samtidigt som jag, inkletad i sirap, jagas av rabiessmittade getingar.

Gick hem från äckelbyggnaden idag.. för jag skulle ju plugga till kvällsprovet. Hehe, jag måste säga att jag har mer kunskap om fibertrådarna i min kudde än om valenselektroner och kolmonoxider. Gick iaf tillbaka på kvällen och gjorde proväcklet. Kändes lite bättre dock när "bordsplaceringen" inte va alltför dålig. Cas..erkänn att du blev lite avis i brallans nedre regioner!?!! ;D

Sen tycker man ju att Gud, lr vem fan det nu e, kunde ha låtit oss vila efter provet. Men neeeej (uttalat med grovt underbett)... då ska vi ha prov i franska OCH ENGELSKA imorn. Så här sitter jag, som en ensam dillkvist efter kräftsäsong, och försöker trycka in glosor och annat fläskigt i hjärnbalken. Sa till mig själv att inte sätta mig vid datorn, för då fastnar jag här och pluggar inte..och vad händer?? Det har ni nog märkt själva vid det här laget. :lol:

Behöver McFly...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: