lindilus.blogg.se

Cirkus

Kategori: Gymnasietiden

Haoooodihoow!

Idager va det kaveln dårah och våran klass blev, utan större förvåning, en mycket vacker cirkus. Själv var jag och Cas de bästa dansade akrobaterna man kan tänka sig. Dansade i riktigt fin takt med måttlig fart. Oavsett om vi kom bland de sista på grenarna ägde vi alla fall rumpa på utklädnad och kom 2:a. Grattis Homis och Marcus till 1:a-platsen.
Minnesvärda moment:
- Går ni på cirkusskola? (en äldre kvinna på ICA)
- Åhh, hon e cool! (liten minigrabb då vi gick förbi ett dagis)
* Maria som gick upp för halva alby-backen. Underbar atlet!!!

After school åkte mor och jag för att shoppa loss allehanda artiklar inför student, skiva, bal och diverse. Hittade 3 par skor, smycken till skivan och köpte min studentklänning. Känner mig nöjd med det hela. Dock såg jag sen att skorna va gjorda i Kina och insåg att det va nån liten Ming Wong som suttit och sytt dom för 2 ynka små kronor. Känns rätt ruttet.. men jag e ju fräsig iaf.
 
Snart dags att träna bort lite fläsk från boobsen eftersom de egentligen är för stora för den härna klänningen. Så det blir att börna iväg till Torvalla om cirkus 50 minuter. Ha en firrefin kväller alla pandamammor!
 
 
 
Kommentarer:

 Halå är det här nån slags jävla modeblogg eller??? 
Skrivet av Catrin den 22 maj, 2008 kl. 13:21 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: