lindilus.blogg.se

Fredag

Kategori: Gymnasietiden

Men hallå i stugan!

Gårkvällen var ganska mystifik, men intressant på många håll och kanter. Tillsammans med Axel och Rickard begav jag mig till China station för en visit hos tungelstafolket. Även om allas humör inte var på topp så tycker jag ändå att Geeklord, som vanligt, handskade situationen med mer än lite uppåtböjda mungipor. Dansgolvet, musiken och de buggande åldringarna gjorde verkligen susen. Och hur kan man må dåligt när man har ett shotglas mellan boobsen och Anders ännu en kväll lyckas ha solglajorna på inomhus. ;) Kvällen resulterade även i en massa Caszn-låtar på bussen hem och att Rickard kom underfund med att varma nötter i wook faktiskt är gott.

- Han sa B som i beautiful
- Till mig sa han B som i full :lol:

Idager kändes skolan jävligt överflödig så vi hade en liten grillning hemma istället. The whole familio knaprade allehanda potatisar och stekta smågrisar... det mesta av babblandet stod dock jag och Tin för. Enbart för att vi är hälsofreaks, som gillar att förbränna lågintensivt och äta friterad morot.

Sen var det lite avslutningsuppvisning i Torvalla..ala var ganska mycket jättteOP, men jag diggade ändå SRB\'s lilla extranummer.

Nu känns fötterna som ett par kluttigt klämda våfflor i varm grädde så jag ska sätta mig i soffan och tänka över morgondagen. Ser fram emot el tantolund med de söta bruttorna.

Pussis!
 
 
 
Kommentarer:

 fisk i lutan, fisk i skutan!!! letar efter lappen med alla era namn på... o vad i hell hell hette er klass? 
Skrivet av Syrro den 02 juni, 2008 kl. 08:05 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: