lindilus.blogg.se

Puss på far, som e rar.

Kategori: Livets lilla gång

Tjenahopp!

Igår va det då den stora kvällen då jag och syster kollade dansband och åt morötter. Mer nördigt kan det ju lixom inte bli och det är så vi vill ha´t. Och även om inte Glennarts gick vidare så hade vi alltid lille söta Jencipenk att nöja oss med. Både han och Jens fick äppelgrenar av mig som jag konkat och stonkat med på bussen som en riktigt ful gammal kärring som plockat påskris.

Ikväll blir det tränis tränis ch jag undrar hur min högra arsel-/lårhalva kommer te sig då kockorna av värk sitter som konkelbär på en smutsig giraff. Livet!

Men men...grattis till alla farsgubbr därute i världen. Det är er dag idag!
 
 
hur kunne du glömma o skriva om cry baby=?? 
Skrivet av C den 09 november, 2008 kl. 18:59 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: