lindilus.blogg.se

Uppdates

Kategori: Livets lilla gång

Hallå i hålan!

Jahaja jahaja, illa uppdaterat här ser jag. Men igår iaf så gav jag fan i att åka det 500 timmarna till träningen utan körde styrka + kondition hemma istället och jävlar Britta vilken träningsvärk jag har idag. Kunde knappt dallra oss valkarna ur sänghalmen.

Lyckades iaf komma iväg till el jobbo och baka en och en annan bulle. Marianne-gubben kom in idag och och jag fick mig såklart en karamell. Inte för att jag äter den, men vafan... snart är det vinter.

Och imorn händer det grejor. Efter jobbet lubbar jag och Tin iväg på kryssning, och det med snabba ryck. Äta buffé som 2 riktigt feta finska fetson och joddla som 2 stora mumintroll. Det kommer bli gos i brallan.

Vidare planering ser ut som sådan att jag på fredag ska peta Skinny-face i baken och lördagen ska spenderas med att åka till kyrkogården. Det e ju sååååå myspys.

Vi höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: