lindilus.blogg.se

Polly pocket & damp

Kategori: Livets lilla gång

Hallå i stugan!

Jag fick nyss ett raptus-uttbrott över att min mobil är totalt cp. Kastade runt alla möjliga saker och var allmänt rosenrasande på mer än ett ställe.

Träningen idag var kopiöst jobbig då alla muskler kändes som sönderkokt kåldolme och mitt halsområde mår INTE bra!! Men joodå... så ska de små groddarna skördas ibland till hösten.

Efter träningen va jag nere i gammelhuset en sväng och jag kan lova att mörkret, som tryckte runt mig som en virkad vante, var mer än nog för att få blåsan att börja skvalpa. Jag grabbade tag i en kartong och lubbade med ögonlocken fladdrandes i vinden. I denna kartong låg mina gamla, och oemotståndligt vackra Polly Pockets. Det är ju typ en av de bättre leksakerna som någonsin gjorts..typ näst efter Lego. Jag har bland annat en cirkus, ett gym och en hårsalong.


Nu är det väl dags att sussa tror jag. Vi ses när nordanvinden står i öst och ost går om prost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: