lindilus.blogg.se

Kaos i kolahålan!

Kategori: Livets lilla gång

Dagen har satt på sig nattmössan och pyjamasbyxan och jag överlevde tillome att träna efter en natt utan sömn och en dag på jobbet. Detta med en handfull tortellini och morötter nerkörd i halsen. Och det va tillome riktigt skojs när Torsten (?) instruerade efter bästaste förmåga och på underbart vacker engelska. Me like!



-

Tänkte även dela med mig av den fasansfulla drömmen jag hade inatt. Jag drömde att jag va på väg hem från bondgården i Alby, på min blå cykel, när jag såg en exotisk huggorm på marken. Hipp som happ hade omen hoppat upp runt min hals och tagit en råtugga i min hals. Helt förlamad och äcklig ramlade jag ner i diket och ringde min mor. Hon sa bara: Ja, men det där ordnar sig säkert. .... Betyder detta att min mor inte älskar mig eller kan det va så att jag läst lite för mkt HarryPotter på senare tid? Jag tror på det sista alternativet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: