lindilus.blogg.se

Painface dag

Kategori: Livets lilla gång

Dagens korvgrillning på jobbet idag va ju inte närmelsevis så mysig som den igår då jag, pappa och Rickard grillade korv i en skottkärra tills korvjävlarna va svarta som natten. Idag däremot har det, som sagt, inte vart ett dugg jävla roligt. Kö konstant hela morgonen och såklart packar SL-maskinen ihop. Efter 2 timmar med skit kom en liten subb-kund som helt totalt förstörde dagen. Tydligen va jag den mest otrevliga människa hon någonsin handlat av, och att hon bara inte förstod hur servicen fick gå till på detta vis. Bakom henne stod en annan kärringjävel och höll med på ett grovt äckligt vis. Ofta jag är otrevlig när jag ger henne biljetten hon ska ha och sen bara står och tittar rakt fram och ignorerar hennes skitsnack. Önskar hon kunde läsa detta för jag vill att hon ska veta att: JAG HATAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA JÄVLA SUBBA!! Orka bli en sån gnällkärring redan vid 30 års ålder. Intressant för de andra kunderna dock när jag stod och bölade som en jävla idiot och samtidigt försökte se riktigt glad ut och prata med en stört ful röst. Haha, kul dag!!
 
 
 
Kommentarer:

När du blir stor o härdad pressbyrå-subba som jag då jävlar älskar du o få in såna där fittiga små löss som du kan knäcka med äckligt sockersöt röst och ignorant fejja för diverse elakheter!! I SWEAR!! Tyvärr får jag aldrig in såna där subbor längre, tror att jag med mitt sura fejs så fort kunden öppnar munnen med ett gnäll har en ganska preventiv inverkan på mongolidiheter från kossorna... SYND, SSYYYYND ATT JAG INTE VAR DÄR JUST DÅ....!! I LOVE U SYSS! 
Skrivet av Catrin den 14 april, 2009 kl. 20:45 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: