lindilus.blogg.se

Doftigt värre!

Kategori: Livets lilla gång

Jag börjar se en återkommande Larre-trend i livet. Du är överallt kvinna! Hon förföljer mig säkerligen för att jag luktar så underbart av bullar, korv och kafesump. Idag va det dock andra dofter på PB....en kund förde med sig en fläkt av Froid. Det va ett underligt ögonblick innan jag kom på vad det va för lukt. Lukter e kul...om de inte e äcklig fisdoft eller liknande odörer. Eller det kan iofs oxå va kul vid rätt tillfälle. Men inte idag!

-

En skrapkryss, en skrappyramid och en triss. <3 Favoritstammis of all times!!!

-

Nu tar Ricky en Estrella (not the crisps if you know what I mean) och avnjuter livet. Själv mår jag rätt sunkigt, men ändå rätt nöjdans i näbben över de fina inköpen jag gjorde igår på min "hej-jag-är-ensam-hela-dagen-i-farsta-dag". Köpte bland annat en fin tröja med Eiffeltornet på, ett par jeansleggings och mandelolja att smörja in Bulgeballarna med. Oooh aaah I like it! Nu känns det som om jag har trådsvamp i hela halsen...mår illa som en liten jude och är inte ens särskilt sugen på choklad. Fatta!!?!! Deppigt värre, men det är väl bara att tugga på, sa uteliggaren och gjorde kycklinggryta av gamla strumpor.
 
 
Kommentarer:

Heldag i Farsta? Häng på den ockuperade Västbodaskolan.
Skrivet av Västbodaskolan den 29 augusti, 2009 kl. 15:27 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: