lindilus.blogg.se

Kräftis #2

Kategori: Bedas

Och så förflöt ännu en kräftskiva...denna gång i Bedas sällskap och då kan man ju räkna ut att ljudnivån va på en helt annan skala än normal decibel. Medan regnet strilade på som bäst utanför husa, trycktes det in diverse bajsrännor och röror i våra näbbar. De piffiga tuberna smakades av tillsammans med flarror och....röror. När Totte kom på en snabb visit fick han nog en smärre anfall av : OMFG, då jag och Cas hade intagit ett sjungande modern-dans-ligga-på-golvet-mode. Men det gör inget för våra vänner sniglarna va där för att piffa upp stämningen lite. Favoriten är den lilla spilevinken som Cas hade för avsikt att kasta in i buskarna, för att Frida fick en snigel-fobi-attack. Dock tog det hela en helt annan vändning och hon kastade den rätt in i trästaketet som omgav uteplatsen. Med en härligt sugande ljud satt snigeln där som en smäck. Inte ens det minsta död..otroligt! Otroligt va oxå Froids spya på bordet och hur jävla redigt Caszns hem såg ut när vi vakna upp dagen efter. Inte helt mys... men vi är iaf glada att kunna konstatera att Cas bara är allmänt fet. 

-

Ska meddela oxå att min kamra/minneskort bara huxflux slutade att sammarbeta. Antagligen så har VARTENDA JÄVLA kort jag tagit från min födelsedag (detta inkluderar bulgarien, kräftskivor och ALLT) är gone forever. Min vanliga underbara tur här i livet. Är kind of jätteledsen i ögat och inte lär vi åka och köpa nån dator idag heller för Buppis bara sover och sover och klockan 4 är det match. Men det är väl lika bra att inte köpa nåt för skiten går ju sönder bara jag tittar å det. Hatkänslor X 538!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: