lindilus.blogg.se

Ont i fötterna, men lyyyycklig!!!!

Kategori: Livets lilla gång

Para bailar la salsa se necesita una poca de gracia. Fy fabiluttan va underbart skoj det var att dansa salsa. Och då snackar vi inte sån här salsa även om den oxå är god.
 
 
Nybörjarkursen va mkt givande. Särskilt då man fick dansa med killen med dålig andeträkt, killen som vevade med ena armen och killen utan hår som inte kunde hålla takten. Jag kände mig mkt uppskattad då jag fick beröm av den söta lärarinnan och blev uppbjuden av flertalet herrar som svängde runt mig som ett litet blåbär på dansgolvet. Även fast alla var 500 ggr bättre än mig kände jag att detta va supördupör. Sen att McFly´s Heart never lies kom på donken efteråt gjorde ju inte kvällen mindre underbar.
 

Allt är bara bäst helt enkelt. En tjej på tunnelbanan frågade vart jag köpt min väska (eftersom den va såååå gorgeous). Och inte behövde jag vänta på bussen ute i kylan heller för jag loda hem till Stina på en snabbvisit och fck skåda d hennes mor kom hem från en Joe Labero-show med en tröja till Stina som han signerat. Kan det bli mer skojs i bananhålan??
 
Jaja...godnattkramis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: