lindilus.blogg.se

Mord i Emmaljunga?

Kategori: Livets lilla gång

Jahapp, nu sitter man hemma i Svedala och blir småblå om bollarna medan syster är nere i Serbien och dansar soldans och dricker drink. Detta innebär att jag ska åka till Farsta imorn efter jobbet och ta hand om det lilla fågelskrället som sitter ensam i lägenheten och deppar. Oh jävlar va jag ska gosa med lillnäbben!

För övrigt känner jag att det är ett JÄVLA tjat om denna förlovning mellan whats their faces. Orka att aftonbladet och expressen i en veckas tid enbart har bestått av detta meningslösa trams. Att Lill-Nils från Emmaljunga blir skjuten i pannloben av ett fembent monster med snabel kan vi väl strunta i den här veckan för att ge plats åt diverse 75-sidiga extranummer om hur det gick till när ringen skulle putsas och hur kungen snöt sig bara minuterna innan Victoria sa ja till sin drömprins. Nä kyss mig nånstans!

Ikväll blir det träning igen, 4:e dagen i rad, och jag måste medge att det känns lite krampaktigt både i armar och näsvingar. Bara 2 veckor kvar till DM nu och man känner lite smärre svallningar av illamående vid tanken. Tur att vi alla går på hälsokur så att vi är pigga och krya när den stora dagen kommer. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: