lindilus.blogg.se

- Ahhhh cp!!!

Kategori: Livets lilla gång

Klappa klappa klappa katten, det e så vi gör det!! Idag fick jag ett redig raseriutbrott på en pundare som snodde massive ass med lösgodis. - Aaaaaaah cp!!, skrek jag rätt ut bland övriga kunder och kastade golvade godisar så hårt jag kunde rätt ner i papperskorgen. Asså, jag e alltid fett snäll mot pundare och uteliggare, men fan inte att man någonsin får nåt annat än snatteri och jävla äckel tillbaka. Slut med det nu!!! Nästa gång springer jag fan efter vare sig jag dör eller inte.

*

Men över till nåt mysigare nu. Jag, och min extrema mongohysteri för överraskningar, ska nu ha ryggmassage och godisstund för Buppis. Men datorn är ju prio ett såklart. Kolla Caskinnys äventyr och titta lite Maria Montazami bara för att jag älskar henne! Puss i grodan!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: