lindilus.blogg.se

Fäääzt!

Kategori: Livets lilla gång

Jag älskar när det är frost i mossan!!! Det är så fint när man går i den och den lixom stannar nedtryckt. I like!!

*

Idag har vi ett litet minifirande av pappas födelsedag på tisdag. Min halvsyster Kristin är här med sin mor och sin megasöta Emelie. Man vill bara klämma sönder hennes lilla fejja för att hon e så söt (typ som när man håller i en liten fågelunge). Vi har svullat smörgåstårta och eftersom jag är en stor sucker för sådant är jag extremt mätt just nu. Men det lägger sig nog snart så att jag kan äta lite prinsesstårta oxå. Jag får dock ta det någorlunda lugnt så att jag utan större svårighet kan klättra in i kvällens klänning. Vi ska nämligen ut och göra Svedala tillsammans med The Englishmen som är i stada på besök. Eeeeh men, jag skriver innan beger mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: